Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 08:17:31 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01204 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Emmaste küla, 12132 Emmaste-Tohvri 
tee // 12145 Kanala-Lundi-Mõisa tee // Aia // Alliku // Allu // 
Ambulatooriumi // Jalgrattatee T1 // Jalgrattatee T2 // Jalgrattatee T3 // 
Jalgrattatee T4 // Jalgrattatee T5 // Jalgrattatee T6 // Jalgrattatee T7 // 
Jalgrattatee T8 // Kiriku // Kooli // Käbi // Köögi // Lõoke // Metsaääre // 
Männiku // Männiste // Nõmmemänni // Petijaama // Pihla // Pondariini // 
Rahvamaja // Ratta // Tammetalu // Tankla // Tibu // Väike-Köögi // 
Õpetajate, Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Emmaste küla, 12132 Emmaste-Tohvri 
tee // 12145 Kanala-Lundi-Mõisa tee // Aia // Ambulatooriumi // Jalgrattatee 
T1 // Jalgrattatee T2 // Jalgrattatee T4 // Jalgrattatee T5 // Jalgrattatee 
T6 // Jalgrattatee T7 // Jalgrattatee T8 // Kiriku // Kooli // Metsaääre // 
Männiku // Männiste // Pesula // Petijaama // Ratta // Tankla // Õpetajate 
(kanalisatsioonitorustik, veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav ehitis asub osaliselt riigimaantee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27259824>  (menetlus nr: 
473217), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister